تماشا

«من و اشتباه؟!»!

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۷ ق.ظ

داشتم فصلى از کتاب "به بچه ها گفتن از بچه ها شنیدن" رو مى خوندم. در ضمن بعضى مثالهایى که تو اون فصل زده بود، اون مثالهایى که در واقع با رویکرد منفى بودند، که داشت اثر مخربشون رو گوشزد مى کرد، مى دیدم ا! من که دارم این کار رو مى کنم! یا مثلا اینکه مدل حرف زدن منه! اونجا توجهم جلب شد که حتى بعد از دیدن این شباهت هم، توجیهى تو دلم براى رفتار خودم داشتم که اون رو از مثال کتاب متفاوت مى کرد. حسم نسبت به رفتار خودم به بدى حسم از مثال کتاب نبود! 

نگاه تازه اییه برام که حتى نسبت به اشتباه هایى که متوجهشون مى شم هم حس خیلى بدى ندارم!  

حالا موندم کجاها بوده تو زندگى، چه در جایگاه مادرى چه غیر اون، که بى توجه به حق، رفتار کرده ام و بعد هم حق به جانب، حس خوبى از رفتارم گرفته ام. پوشاندن حق... ظلم... آیا آگاه نبودن به خود، توجیه قابل قبولیه؟ 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۶
نگاه

زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی